Tuesday, April 27, 2010

ალბერტ აინშტაინი


  • ადამიანი, რომელიც არასდროს უშვებს შეცდომებს, არასდროს აკეთებს რაიმე ახალს.
  • კითხვა, რომელიც ხშირად მაწუხებს: მე ვარ გიჟი თუ სხვები?
  • რელიგიები, ხელოვნება, მეცნიერება, ეს ყველაფერი ერთი ხის ტოტებია.
  • მშიერი კუჭი კარგი პოლიტიკური მრჩეველი ვერ იქნება.
  • ღმერთი კამათლით არ გვეთამაშება.
  • ყველაფერი შეიძლება იყოს ისეთი უბრალო, როგორიც არის, მაგრამ ვერ იქნება იმაზე უბრალო, როგორიც არის.
  • თუ ფაქტები არ ემთხვევა თეორიას მაშინ შეცვალე ფაქტები.
  • მინდა ვიცოდი ღმერთის ფიქრები…
  • თუ არ შეგიძლია ახსნა ადვილად, მაშინ უბრალოდ საფუძვლიანად არ იცი.
  • წარმოსახვა ცოდნაზე მნიშვნელოვანია.
  • ინფორმაცია ცოდნას არ ნიშნავს.
  • სიყვარული მოვალეობაზე კარგი მასწავლებელია.
  • კარგად “ჩაიხედე ბუნებაში” და ყველაფერს უკეთ მიხვდები.
  • შეისწავლე თამაშის წესები და ითამაშე ყველაზე უკეთ.
  • მოდი ნუ მოინდომებ წარმატებულ კაცად ყოფნას, იბრძოლე იმისთვის, რომ იყვე ღირსეული და დასაფასებელი.
  • ცოდნის ერთადერთი წყარო გამოცდილებაა.
  • მეცნიერი საწყალი ფილოსოფოსია.
  • გარემო ყველაფერია რაც ჩემში არაა.
  • განსხვავება გენიასა და სულელობაში: გენიას გააჩნია თავისი საზღვრები.
  • მშვიდობა ურთიერთგაგებით მიიღწევა.
  • ისწავლე გუშინ, იცხოვრე დღეს, გქონდეს ხვალინდელი დღის იმედი…
  • ლოგიკა მიგიყვანს A-დან B-მდე. წარმოსახვით კი ყველაფრის მიღწევა შეიძლება.
  • მორალი ყველაზე მნიშვნელოვანია – მაგრამ მხოლოდ ჩვენთვის და არა ღმერთისთვის.
  • ბევრი ამბობს, რომ მხოლოდ ინტელექტს შეუძლია მეცნიერებაში რაიმე ღირსეშანიშნავის გაკეთება. მაგრამ ისინი ცდებიან, ეს ყველაფერი ხასიათზეა დამოკიდებული.
  • არასოდეს დაკარგო ცნობისმოყვარეობის გრძნობა.
  • მე არ მაქვს რაღაც გასაოცარი ტალანტი. მე უბრალოდ ცნობისმოყვარე ვარ.
  • მე არასდროს ვფიქრობ მომავალზე – ის ისედაც სწრაფად მოვა.

No comments:

Post a Comment